Marketing kutató Marketing Google Shopping hirdetések

Google Shopping hirdetések

Google Shopping hirdetések, srác laptoppal

A Google Shopping-ban a Merchant Centerben nyilvántartott termékadatok alapján vannak meghatározva a hirdetések. Nem a kulcsszavak lesznek itt tehát a mérvadóak, hanem a termékadatok adják a hirdetések megjelenésének helyét és minőségét.

Maguk a Google Shopping hirdetések a kampányokkal együttesen kezelhetők. A Google Shopping-ban a termékeket és az üzletet kétféle módon lehet reklámozni. A termékek Google Shopping hirdetéseivel, amit a már említett Merchant Centerbe felvitt termékadatok alapján lehet létrehozni. Továbbá a helyi készlethirdetésekkel, amit pedig a Merchant Centerbe beküldött termékadatok és a készletadatok együtteseként lehet létrehozni például.

A Google Shopping hirdetések hirdetésaukción vesznek részt, itt szerepel a kattintásonkénti költség, tehát akkor kell fizetni, amikor valaki rákattint a hirdetésre. El lehet dönteni, mekkora költséget fizet meg a kattintásokért. A hirdetések a Google Shopping-on keresztül több helyen is megjelenhetnek. Így például a Google Kereső Shopping lapján, a Google Kereső szolgáltatásban a keresési találatok mellett, valamint a Google Képek mellett. Továbbá, a Google keresési partnerek webhelyein.

A hagyományos keresési hirdetésektől abban tér el ez a forma, hogy a legjobb és legrelevánsabb ajánlatokat dobja fel a rendszer a kereső legfelső sorában, képpel, árral, és a boltok nevével. Ilyenkor az a legjobb ajánlat, amelyiknek a legjobb az ára. További érdeklődés esetén keresse fel a marketingkalkulator.hu oldalát, ha megbízható céget keres hirdetési kampányainak menedzselésére.

Related Post