Reklámköltés 2013: második helyen az internet

2014. jún 27.



A Magyar Reklámszövetség által nyilvánosságra hozott adatok szerint 175,4 milliárd forint volt 2013-ban a net-net reklámköltés, ami ugyan több mint egy évvel korábban, ám a növekedés csupán 0,6 százalékos volt 2012-höz képest. A reklámtortából továbbra is a televízió hasítja ki a legnagyobb szeletet: a teljes költés 25,9 százaléka, vagyis 45,6 milliárd forint jutott a tévére, ami azonban 12 százalékos csökkenést jelent. Szintén csökkent a nyomtatott sajtóban elköltött összeg: 39,1 milliárd forint, a teljes reklámköltés 20,3 százaléka jutott a printre, amely ezzel a harmadik helyre szorult. A net-net költési dobogó második fokára ugyanis az internet érkezett meg: 39,1 milliárd forinttal a reklámtorta 22,2 százalékát tudhatja magáénak. Az online költés jelentősen nőtt az előző évhez képest – 16 százalékkal múlta felül a 2012-es szintet.

Forrás: MRSZ, IAB

 

Posted by NRC Marketingkutató in : Hírek, Nincs hozzászólás a(z) Reklámköltés 2013: második helyen az internet bejegyzéshez

Szóljon hozzá!

You must be logged in to post a comment.

Kapcsolat

NRC Kft. 1034 Budapest, Kenyeres utca 28. www.nrc.hu

piackutatas@nrc.hu
Facebook Twitter

Küldjön üzenetet nekünk!