Facebookozás a hatékonyság jegyében?

2013. nov 26.



Egy 32 országra kiterjedő vizsgálat szerint a munkavállalók 46 százaléka gondolja úgy, hogy a közösségi média használatával növelni tudja saját hatékonyságát. A férfiak valamivel nagyobb arányban gondolkodnak így, mint a nők, és különbség figyelhető meg az egyes életkori csoportok között is: a 35 év alattiak több mint fele, míg a 45 évesnél idősebbek csupán kétötöde lát pozitív összefüggést a Facebook-használat és a munkahelyi teljesítmény között.
Háromból ketten használják a különböző social media platformokat kollégáikkal való kapcsolattartásra; vásárlóival, ügyfeleivel pedig a megkérdezettek közel fele tart így kapcsolatot. A munkavállalók egyharmada ugyanakkor úgy érzi, a menedzsment alábecsüli a közösségi média hozzáadott értékét, és nagyjából ugyanennyien vannak meggyőződve arról, hogy ténylegesen jobb teljesítményre lennének képesek, ha vezetőik nagyobb támogatást adnának nekik a közösségi eszközök használatában.
Az alkalmazottak 58 százaléka szerint azonban a korlátozások egyik legfontosabb oka éppen az, hogy a vállalatvezetők tartanak attól, hogy a közösségi média munkaidőben történő használata ronthatja a hatékonyságot. Ennél is többen gondolják, hogy a biztonsági okok húzódnak meg a tiltások mögött – a megkérdezettek több mint kétharmada van ezen a véleményen.

(Forrás: Microsoft)

Posted by NRC Marketingkutató in : Hírek, Nincs hozzászólás a(z) Facebookozás a hatékonyság jegyében? bejegyzéshez

Szóljon hozzá!

You must be logged in to post a comment.

Kapcsolat

NRC Kft. 1034 Budapest, Kenyeres utca 28. www.nrc.hu

piackutatas@nrc.hu
Facebook Twitter

Küldjön üzenetet nekünk!