Egyre több tabletet adnak el világszerte

2012. aug 10.



Világszerte kétszer annyi táblagépet adhatnak el 2012-ben, mint tavaly – a Gartner piackutató előrejelzése szerint ugyanis idén 119 millió tablet találhat gazdára, szemben a tavalyi 60 millió eladott készülékkel.

A táblagépek elterjedése jelentősen átalakíthatja a médiafogyasztási szokásokat is. A Nielsen adatai szerint az amerikai tablethasználók 62 százaléka fizetett már letöltött zenéért, 58 százalékuk e-könyvért és 51 százalékuk filmért. Európában ugyanakkor egyelőre lényegesen kisebb a fizetési hajlandóság. A vizsgált európai országok közül Olaszországban fizettek táblagépre letöltött médiatartalmakért a legnagyobb arányban: e-könyvre (26%), filmre (23%) és magazinok digitális változataira (16%) is sokkal inkább áldoznak, mint a németek vagy a britek. Az olasz táblagéphasználók fizetési hajlandósága azonban leginkább a hírek esetében emelkedik ki: 44 százalékuk fizetett már hírek letöltéséért, ami az USA adatával (19%) összehasonlítva is kiemelkedő.

(Forrás: Gartner Research, Nielsen)





Posted by NRC Marketingkutató in : Hírek,

Kapcsolat

NRC Kft. 1034 Budapest, Kenyeres utca 28. www.nrc.hu

piackutatas@nrc.hu
Facebook Twitter

Küldjön üzenetet nekünk!