A táblagép mint negyedik képernyő

2012. dec 16.



A ComScore adatai arra utalnak, hogy az amerikaiak körében egyre általánosabb a táblagépek használata a médiafogyasztásban, amolyan negyedik képernyőként a tévé, a számítógép és az okostelefon mellett. A tablethez a belépést az okostelefon jelenti – az amerikai smartphone-használók egynegyedének van táblagépe is. És hogy mire használják? Több mint kétharmaduk szokott rajta játszani, közel ugyanennyien csatlakoznak vele közösségi oldalakhoz, zenehallgatásra minden második, videonézésre minden negyedik tablettulajdonos használja készülékét. A szórakozás mellett az internet hasznos funkciói is helyet kapnak a „negyedik képernyőn”: 39 százalék használja internetes vásárlásra, 44 százalék pedig online bankolásra.



A magyar internetezők körében még csak 6 százalék azok aránya, akik rendelkeznek saját vagy céges tablettel, és az okostelefon-tulajdonosok közül is csupán minden tizediknek van táblagépe. Akinek viszont van, az aktívan használja is: többségük rendszeresen hallgat zenét, néz videót, böngészik internetes oldalakat, használja a közösségi médiát és akár vásárlás előtt is tájékozódik kütyüje segítségével.
(ComScore Tablens, NRC Kütyükutatás 2012/Q4)





Posted by NRC Marketingkutató in : Hírek,

Kapcsolat

NRC Kft. 1034 Budapest, Kenyeres utca 28. www.nrc.hu

piackutatas@nrc.hu
Facebook Twitter

Küldjön üzenetet nekünk!