A férfiak nézelődnek, a nők olvasnak

2012. aug 10.



A nők sokkal körültekintőbben átnézik a profiloldalakat és több időt szánnak az információk elolvasására az internetes társkeresés során, mint a férfiak – ez derült ki a Tobii Technology és az AnswerLab közös szemkamerás vizsgálatából, amelyben 18 nő és 21 férfi szemmozgását elemezték társkereső honlapok látogatása közben. A férfiak figyelmét az írott információ helyett inkább a hölgyek profilképei kötik le: 65 százalékkal több időt töltöttek a fotók tanulmányozásával, mint a nők.

A fényképek szerepe egyébként is kulcsfontosságú az ilyen oldalakon: a látogatók első pillantásai a fotókra esnek, és a látvány döntően befolyásolja a gazdájukról kialakult első benyomást.

(Forrás: Tobii Technology)





Posted by NRC Marketingkutató in : Hírek,

Kapcsolat

NRC Kft. 1034 Budapest, Kenyeres utca 28. www.nrc.hu

piackutatas@nrc.hu
Facebook Twitter

Küldjön üzenetet nekünk!