80 milliárd dollárt költöttek el az interneten

2012. okt 09.



2011-ben közel 500 milliárd dollárt költöttek el világszerte reklámra, és ennek 17 százaléka, 80 milliárd dollár kötődött az internethez. Az összeg 40 százalékát az USA-ban költötték el, többet, mint egész Nyugat-Európában, amelyre a költés 29 százaléka jutott.

Európában Nagy Britanniában és Németországban gurult a legtöbb reklámpénz az internetre: előbbi 7,1, utóbbi 5,6 millió dollárral járult hozzá a globális büdzséhez – ketten együtt közel annyival, mint Európa keleti felének összes országa együttvéve.

Az USA-ban a teljes online reklámbüdzsé 49 százalékát fordították keresőhirdetésekre, 23 százalékát display hirdetésre; a 32 milliárdos piacból tavaly mindössze 1,6 millió dollár jutott a közösségi médiára. Legtöbbet a kereskedelmi szektor költött reklámra a neten – messze többet, mint a második helyen álló távközlési és a harmadik helyen lévő pénzügyi szektor.

(Forrás: eMarketer, comScore Data Mine)





Posted by NRC Marketingkutató in : Hírek,

Kapcsolat

NRC Kft. 1034 Budapest, Kenyeres utca 28. www.nrc.hu

piackutatas@nrc.hu
Facebook Twitter

Küldjön üzenetet nekünk!